LOPPIS - Second-hand-nytt

Nästa loppis i SÄVSJÖ/Kulturhuset den 12 november 2011.

fredag 25 mars 2011

Nya bilder - utlottning


Bild 51.
Mässingsfat 2 våningar

Bild 52.
Mässingsfat
Iittala skål Marimekko SÅLD

Bild 53.
Grön vas och blomkruka

Bild 54.
Groda, smyckeskrin
VILL DU HA EN SÅDAN? VAR MED I UTLOTTNINGEN!
SÅ KANSKE DET BLIR DU SOM VINNER DEN!
SE INFO LÄNGRE NED I INLÄGGET.

Bild 55.
Grodan gömmer dina smycken.

Bild 56.
Vas Reijmyre

Bild 57.
Påfågelfjädrar, säljs styckvis.

Bild 58.
Tavlor, flamsk vävnad.
Styckvis

Bild 59.
Kagge SÅLD

Bild 60.
Flaskor
Styckvis.
SÅLDA

VÄLKOMMEN ÅTER
Bloggen uppdateras kontinuerligt fram till den 9 april.
Tipsa gärna vänner och bekanta!
Länka till den här bloggen, tala om det för mig via en kommentar eller mail
och du är med i utlottning av en fin smyckegroda.
Katarina

8 kommentarer:

  1. Wow, så mycket fint det var idag. Den Rejmyrevasen hade jag gärna fått tag i.
    Klart man vill vara med i utlottningen.
    Ska fixa länk, nu meddetsamma.
    Kram i natten :))
    Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Så söt groda.. Jag länkar :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Sv; Vänjer sig vid att jobba natt gör man ganska snabbt, jag iaf, men fyra nätter i rad är tufft, speciellt eftersom jag jobbar 10 timmar och 20 minuter per pass.. Men det går det med..

    Ha en fin lördag nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig groda. Och de där påfågelssakerna känner jag igen. Många som hade dom på 70-talet, haha.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram Elzie

    PS! Du kunde fått köpa valpen billigt för några dagar sen, men nu börjar hon räta till sig, hihi.

    SvaraRadera
  5. har redan länkat;-) grodan är jättesöööt!!

    SvaraRadera
  6. BLir grodan en prins om jag kysser den. Hoppas det
    Hälsar
    Lena i Kalmar
    som deltar i lotteriet

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  7. Finns det möjlighet att köpa grodan? Min mammas har gått sönder :( mvh

    SvaraRadera

Rara kommentarer