LOPPIS - Second-hand-nytt

Nästa loppis i SÄVSJÖ/Kulturhuset den 12 november 2011.

söndag 10 april 2011

Fortsättning följer...

Loppisen i Sävsjö den 9 april var mycket trevlig! Jag både fyndade och sålde :)
En liten miss dock. Jag hade bokat ytterligare ett bord som man missat, men det löstes med ett bord som ställdes i vinkel mot det befintliga bordet. Det blev inte alls som jag tänkt mig med uppdukning och placering men det fick ju gå ändå :)
Mycket grejer packades inte upp över huvudtaget och jag hade jättemycket saker med mig hem. Därför funderar jag på att boka bord i Eksjö den 14-15 maj 2011.
Dessutom kommer det en ny loppis på Kulturhuset i Sävsjö den 17 september där vi kommer boka bord.
Om någon är intresserad av något här, maila mig så kan vi säkert lösa det på något sätt!
Jag delade ut en del visitkort och där finns uppgifter till telefon och blogg. Ring, sms:a eller maila om ni är intresserade av något. Kanske känner ni också någon som är intresserad av flicksängar, övriga möbler osv, tipsa gärna dem isåfall. Tack på förhand.


VÄLKOMMEN ÅTER
Bloggen uppdateras kontinuerligt.
Tipsa gärna vänner och bekanta!
nina

2 kommentarer:

  1. Låter som du haft fullt upp i helgen, det har även jag så nu är man trött men glader efter en lyckad marknadshelg, kram VIOLA

    SvaraRadera
  2. Men oj, här har det inte hänt nått på ett tag. Hur går det med loppisarna?
    Funderar på att göra som du faktiskt. Boka bord på en loppis och så sälja av med allt man inte vill ha... Om någon annan mot förmodan vill ha det då :))
    Kram.

    SvaraRadera

Rara kommentarer